Baza Wiedzy → Instalacja i aktywacja → Instalacja na dysku zewnętrznym

Instalacja na dysku zewnętrznym

Czy mogę zainstalować program na dysku chmurowym, zewnętrznym, serwerze NAS?

Program powinien być zainstalowany na lokalnym dysku stałym.

W przypadku dysków odłączanych litera dysku nie jest gwarantowana. W systemie Windows dostępna jest opcja Zarządzanie dyskami, pozwalająca na ustalenie stałej litery dysku. Wyświetlane jest tam następujące ostrzeżenie:

Zmiana ścieżek dostępu w systemie, a wykorzystywanych w aplikacji, może spowodować problemy z dostępem do danych albo ich całkowitą utratę.

Część danych o konfiguracji przechowywana jest w lokalnym Rejestrze Windows. Również samo Windows powinno być zainstalowane na lokalnym dysku stałym.

Po podłączeniu dysku do innego komputera, program może nie działać prawidłowo. Część ustawień i danych powiązana jest bezpośrednio ze ścieżkami dostępu. Niedostępność ustawionych ścieżek dostępu problemy z dostępem do danych albo ich utratę.

Aplikacja zawsze musi być zainstalowana na lokalnym dysku stałym. Jeśli chcesz skorzystać z danych w sieci lokalnej, utwórz tożsamość sieciową ze ścieżką UNC. » zobacz jak

Te funkcje zawarte są w pakiecie Administracja.
zobacz więcej →.
Instalacja Pakietu JZK Jak zainstalować program? Czy można zainstalować kilka programów jednocześnie? Jak zainstalować opcje dodatkowe? » zobacz

Instalacja na dysku chmurowym Czy można zainstalować program na dysku chmurowym? Czy mogę użyć DropBox, OneDrive albo G-Drive? » zobacz

Instalacja w folderach systemowych Czy można instalować programy w folderach systemowych? » zobacz

Przenoszenie danych ze starszej wersji Jak przenieść dane ze starszej wersji Pakietu JZK do nowego Pakietu JZK 365? » zobacz

Przenoszenie instalacji Jak przenieść instalację programu na inny komputer? Jak przenieść dane ze starego komputera? » zobacz

Ustawienia regionalne Co zrobić, jeśli waluty, kwoty albo daty wyświetlane są nieprawidłowo? Jak zmienić format daty? Jak zmienić ustawienia regionalne? » zobacz

Wymagania techniczne Jakie są wymagania techniczne Pakietu JZK 365? » zobacz

Coś jest niejasne? Masz inne pytanie? Jesteśmy do Twojej dyspozycji.
885 041 365
885 042 365
885 043 365
w dni robocze od 9 do 16